понедельник, 20 января 2014 г.

Рубрика "Интервью" - LesiaZgharda

Здравствуйте милые девушки!
Сегодня у нас понедельник, и у нас рубрика "Интервью".
Первое в этом году ))) И у нас в гостях МЕГА волшебница из
уютного Карпатского городка Украины, которая творит удивительные
ШТАМПЫ, рисует вдохновительный дизайн бумаги,
и просто хорошая Скрапо-Мама.

Усаживаемся поудобней, надеемся аромат вкусного кофе с глиняной чашечки
донесется до вас))) и давайте поговорим по душам...

 - Привет Леся! Мы рады видеть Тебя в КСМ! Давай немножечко поговорим о твоих чудесах. Как в твою жизнь ворвался СКРАП? Ты помнишь это?

О так! Як він увірвася я пам"ятаю прекрасно ))) бо це були кілька безсонних ночей перед моїм власним весіллям ))) Але у більшій чи меншій мірі я скраплю практично все своє свідоме життя )))) Постійно вирізала, клеїла, малювала... Хоча, колись такого слова і не було, але оформляла шкільний класний альбом саме у техніці скрапбукінг ))) Як тепер пам"ятаю - це був загальний альбом нашого класу (з 10 по 11) з фотографіями подій шкільного життя. Весь декор та написи до кожного фото малювала від руки, після чого покривала деталі прозорим скотчем і вирізала ножицями - тож був і об"єм, і глоссі ))) і фрістайл )))) В рух йшла акварель, гелеві ручки (дуже люблю графіку) і всі підручні матеріали ))) На жаль сторінки не фотографувала (тоді про таке і не думалось), але пам"ятаю що результатом були задоволені всі. 
 
А у 2007, коли практично в останній день я надумала зробити на своє весілля запрошення саме ручної роботи, підхід до справи був набагато серйознішим. До цього часу я переглянула вже сотні блогів іноземних майстринь, і бачила якими інструментами вони користуються, дуже хотілось і собі такі ножниці, машинки і всі інші скарби ))) Але навіть у Львові, в ті часи про скрап майже нічого не чули і не знали ))) тож, я купила макетний ніж, плівку та вирізала власний трафарет - з символікою нашого весілля. Також запаслась кількома відтінками красивого паперу для пастелі та аерозольними фарбами (з будівельного магазину) і почала творити )).


- Ты скрапо-мама, творческая и МЕГА креативная личность, насколько твоя малышка помогает/мешает твоему творчеству?

Зараз моїй Нелі 4,5 рочки, але вона творить зі мною не лише з народження, а навіть всі 9 місяців до народження ))))))))) Так складалось, що під час вагітності я мала замовлення на досить великі картини, останнє полотно пам"ятаю 100см х 70см, тож вона вже відтоді звикла, що мама постійно щось творить ))) Коли малечі було 4 місяці допомагала мені працювати над мозаїкою - чемно лежала і спостерігала за процесом )))) А відколи їй виповнився рік-півтора вже активно включилась у штампінг )))
 
На рахунок того, на скільки Неля заважає чи допомагає моєму творчому процесу - не можу сказати, адже на даний час скрап - це по суті моя робота ))) і серйозно працюю я на робочому місці, а вдома ми з нею творимо "на всю" ))))) І звичайно ж, таких моментів хотілось би якомога більше, адже діти так швидко ростуть ) Хоча, коли з садочка приїжджаємо до мами офіс (а Неля це дуже любить)))) - то працює вже мало хто ))))))) Тоді Неля вже сама робить листівки і дарує їх всім довкола )))



- Какие инструменты ты считаешь необходимыми? Кроме штампов, конечно же))) 
 
Ок, домовились штампи не називатиму ))))) Перш за все, для мене є важливим різак для паперу. Від нього залежить акуратність роботи. Щодо всього іншого, то просто називатиму те, чим користуюсь я особисто, оскільки чесно кажучи, їх у мене не так і багато )))) Я вважаю, що було б бажання, а інструменти для творчості з"являтимуться у процесі, по мірі необхідності, при освоєнні різноманітних технік та напрямків.

Оскільки помітно, що я люблю штампінг ))), то одним з улюблених доповнюючих інструментів є фен для ембосингу - він допомагає створити ще ширший простір для фантазії. Також постійно користуюсь дошкою для біговки - теж дуже зручний інструмент, який економить час ). Щодо необхідного, то думаю це фігурні ножиці та кілька бордюрних діроколів. Робота з ними буде під силу навіть новачку, а результат може бути просто чудовим. Також стане в нагоді інструмент для тонування та установщик люверсів, але це більше по мірі необхідності.



- Что приносит вдохновение и радость такой фее?

Натхнення як і радість, черпаю всюди. Адже насправді навколо нас стільки всього цікавого! Дуже часто надихають відгуки та коментарі, які отримую по-телефону, на ел-пошту, у блозі чи в соц-мережах. Після цього хочеться творити ще більше і краще. 
Чесно кажучи, на даний час більше творю для скраперів, ніж у скрапі ))). Хоча навіть коли роблю листівки чи сторінки не завжди їх фотографую за браком часу, а роблю просто для душі або за проханням знайомих.

Але найчастіше мої можливості не встигають за моїм натхненням ))))) У мене завжди безліч ідей і щоб їх втілити приходиться обирати ту найактуальнішу, найяскравішу, найбажанішу, най- най- най ))))) і втілювати в життя. 

Тож завжди отримую колосальне задоволення від процесу у ті хвилини, коли я відкладаю все і лише скраплю. 


- Твой совет для начинающих в скрапе?

Просто творіть. Не відкладайте на потім. Втілюйте задумане якомога швидше і отримуйте задоволення як від процесу так і від результату. 
Любіть життя і у вас все складатиметься!
 

Мы искренне благодарны   LesiaZgharda за душевное интервью!!
Эта хрупкая фея, которая творит МЕГА-потрясающие ШТАМПЫ, унесла нас в мир
романтики и светлых чувств!!!
Лично у меня кофе остылллллллл, заворожила меня эта девушка )))
 

3 комментария:

  1. Хорошо, что я очень хорошо знаю украинский, так как прожила там почти полжизни, а русским девочкам, наверное, тяжко переводить))
    Интересно было прочитать с чего началось увлечение скрапом))) и очень красивые, утонченные открытки

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Согласна, было трудновато читать, но я воспользовалась переводчиком гугл:))

      Удалить
  2. Дякую за цікаве інтерв’ю, із задоволенням прочитала. Роботи у Лесі прекрасні, бажаю їй невичерпного натхнення :) п.с. цього літа і я розбагатіла на кілька Лесних штампиків)))

    ОтветитьУдалить